Ekspercka analiza Big Data w każdej branży.
Farmacja, medycyna, finanse i kredyty, marketing oraz ekonomia
Eksperci z BioStat® posiadający 17-lat doświadczenia na rynku badawczym przeprowadzą dla Państwa wielopoziomowe analizy danych – Big Data. Oferta centrum badawczo-rozwojowego obejmuje wielopoziomowe analizy w oparciu o różnorodne modele matematyczne, statystyczne i ekonomiczne – dopasowane do każdego typu sektorów biznesu, czy też nauki.
Analizy danych - sprawdzone metody
Sprawdzone metody, którymi posługuje się zespół ekspertów BioStat® to między innymi:
- Analizy ryzyka odejścia klienta od firmy/marki (modele Churn’owe),
- Prognozy dotyczące sprzedaży,
- Modele odnoszące się do lojalności klientów (przeciwieństwa modeli Churn’owych),
- Ryzyko niewypłacalności klientów,
- Analizy ryzyka kredytowego (credit scoring),
- Modelowanie ryzyka nadużyć klientów (fraud detection models),
- Modelowanie ryzyka umieralności.
Opierając się o powyższe metody analizy danych, wykorzystujemy kluczowe informacje dotyczące zjawisk społecznych, a także gospodarczych. Dane typu Big Data są wcześniej pozyskiwane i ustrukturyzowane przez specjalistów BioStat®, a także ukazywane w zaawansowanych systemach informatycznych.
Budując modele prognostyczne, a także symulacje, zachowujemy kontekst zachodzących zmian socjologicznych i ekonomicznych w wybranej branży, a także w szeroko pojętym społeczeństwie.
Analiza danych
wielopoziomowych, o skomplikowanej strukturze, pomaga nam formułować dokładne sądy i wnioski o nadchodzących procesach i zmianach.
Działając zarówno w branży ekonomicznej, finansowo-kredytowej, medyczno-farmaceutycznej, jak i w marketingu oraz sprzedaży znajdą Państwo w naszej ofercie odpowiednie analizy, które wspomogą i rozwiną funkcjonowanie Państwa przedsiębiorstwa. Specjaliści BioStat® to profesjonaliści z zakresu: ekonomii, statystyki, biostatystyki, matematyki stosowanej, bioinformatyki, biologii oraz dziedzin pokrewnych.
Rekomendacje najlepszych
Funkcjonując na rynku już 15 lat – prowadziliśmy projekty dla liderów na rynku medyczno-farmaceutycznym, FMCG, instytucji państwowych oraz akademickich. Analizy danych przyniosły naszym klientom wnioski, na podstawie których mogą rozwijać swoją działalność i wdrażać nowe projekty biznesowe w życie, zmieniać strategie działania firmy, a także lepiej współpracować z klientami. Dajemy Państwu 12-miesięczną gwarancję na nasze analizy danych, a także wsparcie w postaci konsultingu, ewentualnych korekt oraz szkoleń.
Przede wszystkim to zapewnienie jakości danych (brak błędów, brak brakujących danych), wybór odpowiednich technik analizy, interpretację wyników w kontekście konkretnego problemu badawczego, zrozumienie i interpretację zależności oraz efektywne komunikowanie wyników analizy danych.
Analiza danych w badaniach rynkowych umożliwia identyfikację trendów, preferencji i potrzeb konsumentów, ocenę skuteczności działań marketingowych, segmentację rynku, prognozowanie i modelowanie, odkrywanie ukrytych wzorców oraz podejmowanie lepiej poinformowanych decyzji biznesowych.
W analizie danych stosuje się różnorodne metody, takie jak: statystyka opisowa, testy statystyczne, analiza regresji, analiza skupień, analiza czynnikowa i wiele, wiele innych.