Oferta Zamawiającego dedykowana jest osobom preferującym aktywny styl życia - stąd też w zakres podmiotowy badania wpisano osoby pełnoletnie, które z racji wykonywanych aktywności fizycznych mogłyby wykazywać zainteresowanie nabyciem przedmiotowej odzieży sportowej. Dzięki wykorzystaniu autorskiego panelu konsumenckiego, zlecona analiza rynku odzieży sportowej objęła ogólnopolską reprezentatywną próbę badawczą.
W toku badania marketingowego określono:
- stopień znajomości marki Zamawiającego (spontanicznej, wspomaganej i TOM) - rozpoznawalność tę przedstawiono na tle znajomości marek konkurencyjnych;
- postrzeganie przez konsumentów jakości artykułów firmowanych marką Zamawiającego;
- opinię konsumentów na temat obecnego wizerunku marki oraz jego aktualnego logotypu (w tym - wskazanie zasadności zmian w tym zakresie);
- potencjał marketingowego nowego logotypu marki (z uwzględnieniem spodziewanych zmian wizerunkowych, wywołanych jego potencjalnym wprowadzeniem);
- katalog rekomendowanych rozwiązań w zakresie efektywnej realizacji komunikacji marketingowej, obejmującej zmianę logotypu marki.
Wykorzystanie panelu konsumenckiego pozwoliło na zastosowanie ankietyzacji elektronicznej, umożliwiającej prezentację respondentom logotypów oraz zadanie pytań zamkniętych i otwartych - dzięki temu przedmiotowa analiza rynku oparta została na odpowiednio wiarygodnym i kompleksowym materiale badawczym.