Skorzystaj z gotowej bazy respondentów new
Intuicyjny kreator ankiet
Uzyskaj dostęp do ponad 20 rodzajów pytań oraz predefiniowanych wskaźników (np. NPS)! Kreator ankiet to narzędzie, pozwalające zbudować kwestionariusz ankiety w kilka minut. Dzięki zastosowaniu technologii Drag&Drop pytania możesz swobodnie przenosić pomiędzy stronami lub zmieniać ich kolejność. Ustawienia pytań i tworzenie logiki ankiety to zaledwie kilka kliknięć. W kreatorze dodasz również warunki badania, czy przeprowadzisz badania typu Click Tracking. Kreator to dostęp do m.in. wskaźników NPS, listy wyboru, pytania rankingowe, czy pytania macierzowe.
Wyślij zaproszenia lub skorzystaj
z gotowej bazy respondentów
Ankiety online - to możliwość wysyłki zaproszeń do ankiety poprzez wiadomość e-mail. Możesz personalizować zarówno szablony graficzne ankiet, jak i treść zaproszeń maili. Jest najczęściej wykorzystywaną metodą i pozwala na udział dużej liczby respondentów przy jednocześnie niskiej cenie przeprowadzenia badania.
Gotowa baza respondentów - program do ankiet online to możliwość realizacji badania ankietowanego w jednym z największych paneli konsumenckich w Polsce. W ramach usługi możesz precyzyjnie określić również charakterystykę respondentów, m.in. w ujęciu na płeć czy wiek. Cały proces jest w pełni zautomatyzowany, od momentu zlecenia badania, po automatyczne zamykanie badań po zgromadzeniu odpowiedniej liczby ankiet. To ty decydujesz komu i ilu osobom wyślesz swoje badanie, płacąc tylko za tą część badania która została zrealizowana. Zrealizuj badanie ankietowe już w 24h!
Skorzystaj z gotowej bazy ponad 200 tys. respondentów naszego Panelu!
W aplikacji uzyskasz dostęp do wyników w czasie rzeczywistym, wraz z możliwością ich wygenerowania do zautomatyzowanego raportu badawczego. W którym spersonalizujesz sposób jego wyświetlania (np. wykresy dla poszczególnych pytań). Rozbudowane statystyki pozwolą Ci na zobaczenie rozkładu odpowiedzi, krzyżowania pytań, czy statystyk z przebiegu samego badania. Kreator umożliwia również export bazy oraz dostęp do przeglądu odpowiedzi.
Szerokie zastosowanie.
- Badania marki
- Badania opinii
- Badania satysfakcji klientów
- Badania satysfakcji pracowników
- Badania rynku
- Badania marketingowe
Usługi dodatkowe.
System do realizacji ankiet online SurvGo został stworzony w odpowiedzi na oczekiwania klientów, którzy szukali kompleksowego rozwiązania pozwalającego na samodzielną realizację badań. Dzięki samodzielnej obsłudze badań i automatyzacji ankiety w SurvGo przeprowadza się ekspresowo a ich koszt jest minimalny. Pomimo, że SurvGo zostało zaprojektowane do samodzielnej realizacji nasi specjaliści są do dyspozycji klientów oferując opcje dodatkowe takie jak:
- Kodowanie ankiety -> Posiadasz własne narzędzie badawcze ale masz problem z jego zakodowaniem? Nasi eksperci pomogą Ci zakodować ankietę w systemie.
- Konsultacja merytoryczna ankiety -> Specjaliści ds. badań w razie potrzeby skonsultują merytoryczną treść Twojej ankiety
- Weryfikacja odpowiedzi otwartych -> Jeśli Twoja ankieta zawiera pytania otwarte możesz skorzystać z pomocy przy weryfikacji i grupowaniu odpowiedzi respondentów.
- Opracowanie obliczeń statystycznych -> Nasz program posiada wbudowaną możliwość generowania wykresów, krzyżowania pytań i tworzenia uproszczonego raportu. Jeżeli jednak potrzebujesz specjalistycznych obliczeń statystycznych z testami możesz zamówić obliczenia naszych statystyków.
- Opracowanie dedykowanego raportu badawczego -> Nasi specjaliści mogą zinterpretować i przygotować raport z Twojego badania w postaci prezentacji w Power Poincie lub Wordzie.
Potrzebujesz skorzystać z naszych dodatkowych opcji? Potrzebujesz indywidualnego podejścia do swojego badania? Skontaktuj się z nami!
Zalety ankiet online.
Ankiety online stanowią niezwykle efektywne narzędzie w dzisiejszym świecie cyfrowym, oferując liczne korzyści zarówno dla twórców ankiet, jak i respondentów. Największymi zaletami korzystania z ankiet online jest:
Szeroki zasięg i dostępność: Jedną z najważniejszych zalet ankiet online jest ich zdolność do dotarcia do szerokiej i zróżnicowanej grupy respondentów w całej Polsce. Dzięki dostępowi do Internetu, ankiety online mogą być wypełniane przez osoby z różnych regionów i grup wiekowych. To umożliwia twórcom ankiet uzyskanie bardziej zróżnicowanych i reprezentatywnych danych, co prowadzi do lepszej analizy i wniosków.
Szybkość i efektywność: Przeprowadzanie ankiet online jest znacznie szybsze i bardziej efektywne w porównaniu do tradycyjnych metod telefonicznych lub papierowych. Wystarczy stworzyć kwestionariusz, udostępnić go i zacząć zbierać odpowiedzi. To umożliwia oszczędność czasu, a także pozwala na bieżąco monitorować postępy i wyniki. Ponadto, analiza danych jest ułatwiona dzięki narzędziom online do automatycznej agregacji i wizualizacji wyników, co umożliwia szybkie zrozumienie trendów i wzorców.
Personalizacja i interaktywność: Ankiety online pozwalają na większą interaktywność i personalizację w porównaniu do tradycyjnych metod telefonicznych i papierowych. Twórcy ankiet mogą wykorzystać różnorodne formaty pytań, takie jak skalowanie lub odpowiedzi wielokrotne, a także mogą dynamicznie dostosować treści w zależności od odpowiedzi respondentów. Ponadto dzięki użyciu ankiet online respondenci mogą zostać zapytane o grafiki czy filmy wideo. To sprawia, że doświadczenie wypełniania ankiety staje się bardziej interesujące i angażujące, co zwiększa prawdopodobieństwo uzyskania dokładniejszych i szczerych odpowiedzi.
Sprawdź, jakie korzyści mogą przynieść Ci badania w SurvGo.
Posiadamy dużo informacji na temat naszych panelistów, zobacz jakie to otwiera przed Tobą możliwości.
Tak, BioStat® oferuje również pomoc w przygotowaniu kwestionariuszy ankietowych, w tym dobór pytań, formy prezentacji pytań oraz doboru odpowiednich technik badawczych.
Badania ankietowe mogą być przeprowadzane w różny sposób, w tym drogą elektroniczną, telefoniczną lub tradycyjną (np. na papierze). Wszystko zależy od potrzeb i preferencji zleceniodawcy, z którym zespół uzgadnia wszystko przed rozpoczęciem badań.
BioStat® oferuje badania ankietowe kierowane do różnych grup docelowych, m.in.: badania konsumenckie, badania satysfakcji klientów, badania pracowników, badania rynku i wiele innych.