Oferta badawcza skierowana do klientów, którzy oczekują rozwoju firmy w swojej branży. Rzetelne informacje pozyskane w oparciu o przeprowadzone przez ekspertów badania ankietowe pozwolą na dynamiczne wprowadzenie zmian związanych z marketingiem, sektorem HR oraz planami produkcyjnymi w Państwa przedsiębiorstwie.
Potrzeby konsumentów, preferencje wyborów marki, style życia klientów, preferencje zakupowe – te szerokie obszary zawierające w sobie niezliczoną ilość informacji mogą Państwo poznać, realizując badania ankietowe.
Doświadczony zespół profesjonalistów marki BioStat®
Grono specjalistów dysponujących zaawansowanymi narzędziami do uzyskiwania danych zapewnia szybką realizację i opracowanie wyników dzięki wystandaryzowanym metodom, jakie oferują badania ankietowe.
Doświadczeni paneliści – zróżnicowani pod względem płci; wieku; miejsca zamieszkania; wykształcenia oraz cech psychospołecznych; koordynatorzy badań oraz koderzy zapewnią wysoką jakość przeprowadzonych badań: marketingowych sektora FMCG, sondaży, badań społecznych, badań pracowników, branży medyczno-farmaceutycznej oraz ewaluacji projektów unijnych
Szybka realizacja badań
Proponujemy Państwu kilka typów narzędzi i technik badawczych, dzięki którym, nawet w ciągu 48h, przeprowadzimy cały proces badań:
- Studio do badań telefonicznych CATI służy do prowadzenia telefonicznych wywiadów kwestionariuszowych, a odpowiedzi na pytania są odnotowywane w naszym autorskim systemie komputerowym.
- CAPI, czyli rejestracja odpowiedzi ankietera będącego w terenie na urządzeniu mobilnym. Dzięki zaawansowanemu systemowi informacje są rejestrowane automatycznie.
- CAWI będące internetową wersją badań ankietowych, polegających na wypełnianiu kwestionariusza ankiety za pomocą sieci.
- Ankietowe badania panelowe dostępne poprzez autorski panel konsumencki Badanie-Opinii.pl, pozwalające na szybkie pozyskiwanie informacji od klientów z grup docelowych na temat ich potrzeb i preferencji konsumenckich.
Element rozwoju
Realizacja badań razem z zespołem ekspertów BioStat® pozwala na zdobycie informacji o opiniach klientów o własnych produktach i usługach. Dzięki badaniom ankietowym możliwe są:
- Ocena ryzyka odejścia klienta od marki.
- Określenie lojalności klienta wobec Państwa firmy.
- Prognoza sprzedaży i utrzymania produktu/ usługi na rynku.
- Analiza ryzyka kredytowego i niewypłacalności klienta.
- Konstrukcja modeli ryzyka nadużyć (dla sektora bankowego).
- Ocena skuteczności kampanii reklamowych i promocyjnych.
- Poznanie świadomości klienta dotyczące marki.
- Zbadanie opinii klientów na temat produktów i usług.
Zapraszamy do współpracy z najlepszymi specjalistami z dziedziny badań rynku i opinii w celu podjęcia działań na rzecz rozwoju Państwa firmy!
Przeprowadzenie badań ankietowych pozwala na poznanie opinii i potrzeb respondentów. To umożliwia dostosowanie oferty do potrzeb rynkowych, poprawę jakości usług lub produktów, a także zwiększenie lojalności klientów i poprawę wizerunku firmy.
Oczywiście. Zaletami badań ankietowych są:
- łatwość i szybkość przeprowadzenia badania ankietowego,
- duża liczba respondentów gotowych do wypełnienia badania,
- możliwość uzyskania szczegółowych informacji z zakresu nas interesującego,
- niskie koszty badania,
- możliwość zapewnienia anonimowości respondentów.
Korzystanie z firm zewnętrznych, takich jak BioStat® to lista korzyści, która ściśle związana jest z wysoką jakością, profesjonalizmem, niezależnością oraz najnowocześniejszymi rozwiązaniami. Taka lista, która stoi na firmą może przynieść tylko korzyści.