Poradnik badacza:

Filtruj kategorie
Analiza rynku usług weterynaryjnych w Polsce. Potrzeby właścicieli zwierząt
calendar 23.12.2024
category badania rynku
Analiza rynku usług weterynaryjnych w Polsce. Potrzeby właścicieli zwierząt
W Polsce liczba właścicieli zwierząt domowych stale rośnie, a wraz z nią zapotrzebowanie na profesjonalne usługi weteryn...
arrow
Czym jest badanie ankietowe realizowane w formule mixed mode CATI/CAWI?
calendar 09.12.2024
category badania rynku
Czym jest badanie ankietowe realizowane w formule mixed mode CATI/CAWI?
Ankietyzacja jest jednym z podstawowych narzędzi w badaniach społecznych, marketingowych czy opinii publicznej. W dzisie...
arrow
Media społecznościowe i badania marketingowe, czyli analiza współczesnych trendów
calendar 19.11.2024
category badania marketingowe
Media społecznościowe i badania marketingowe, czyli analiza współczesnych trendów
Dzięki dynamicznemu rozwojowi platform takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn, badania marketingowe zyskały dostęp ...
arrow
Personalizacja ankiet CAWI. Jak lepiej trafiać w potrzeby respondentów?
calendar 17.10.2024
category badania ankietowe
Personalizacja ankiet CAWI. Jak lepiej trafiać w potrzeby respondentów?
W świecie badań online personalizacja staje się kluczowym elementem zwiększającym skuteczność zbierania danych. Dzięki o...
arrow
Feedback – co to jest i dlaczego warto go zbierać?
calendar 03.10.2024
category badania satysfakcji klientów
Feedback – co to jest i dlaczego warto go zbierać?
Feedback, czyli informacja zwrotna, to angielski termin, który na stałe zagościł w polszczyźnie. Obecnie funkcjon...
arrow
Jak przygotować kwestionariusz do pracy magisterskiej
calendar 11.09.2024
category badania online
Jak przygotować kwestionariusz do pracy magisterskiej
Jeśli planujesz pisanie pracy magisterskiej, istnieje duże prawdopodobieństwo, że będziesz musiał stworzyć własne badani...
arrow
Dlaczego badanie lojalności klientów jest kluczowe?
calendar 15.08.2024
category badania klientów
Dlaczego badanie lojalności klientów jest kluczowe?
W artykule znajdziesz omówienie pojęcia lojalności klienta oraz metody jej oceny, a także sposoby rozwiązywania p...
arrow
Retencja pracowników jako klucz do stabilności i sukcesu przedsiębiorstwa
calendar 06.06.2024
category badania pracowników
Retencja pracowników jako klucz do stabilności i sukcesu przedsiębiorstwa
Pracownicy z szerokim zakresem umiejętności są wartościowym zasobem przedsiębiorstwa. Obecnie firmy na całym świecie sto...
arrow
Dowiedz się podstaw przed przeprowadzaniem ankiety online
calendar 16.04.2024
category badania ankietowe
Dowiedz się podstaw przed przeprowadzaniem ankiety online
Ankiety internetowe reprezentują wszechstronne i elastyczne rozwiązania służące gromadzeniu informacji. Wybór odp...
arrow
Czym są badania online?
calendar 23.02.2024
category badania ankietowe
Czym są badania online?
Badanie musi mieć cel   Badania online stanowią istotne narzędzie w pozyskiwaniu informacji i opinii. Jednak,...
arrow
(FAQ)
Najczęściej zadawane pytania
Jakie są metody zbierania danych w badaniach marketingowych realizowanych przez BioStat®?

Najpopularniejsze metody zbierania danych przez BioStat® to ankiety online, telefoniczne, papierowe, wywiady indywidualne, grupowe, testy konsumenckie, czy badania na autorskiej platformie Badania-Opinii.pl.

Jakie są korzyści z przeprowadzania badania marketingowego dla firm?

Przeprowadzenie badania może przynieść firmie wiele korzyści, takich jak: lepsze zrozumienie potrzeb i preferencji klientów, identyfikacja nowych możliwości rynkowych, ocena efektywności działań marketingowych, wsparcie w podejmowaniu decyzji strategicznych oraz zwiększenie konkurencyjności na rynku.

Co wpływa na jakoś badania marketingowego?

Czynniki wpływające na jakość badania marketingowego to: precyzyjne sformułowanie celów i pytania badawczego, odpowiedni dobór próby, rzetelne i wiarygodne metody zbierania danych, profesjonalna analiza danych i interpretacja wyników.

Polecane serwisy:
English version
Badania ankietowe od 4 zł