Poradnik badacza:
Media społecznościowe i badania marketingowe, czyli analiza współczesnych trendów
Dzięki dynamicznemu rozwojowi platform takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn, badania marketingowe zyskały dostęp ...
Personalizacja ankiet CAWI. Jak lepiej trafiać w potrzeby respondentów?
W świecie badań online personalizacja staje się kluczowym elementem zwiększającym skuteczność zbierania danych. Dzięki o...
Feedback – co to jest i dlaczego warto go zbierać?
Feedback, czyli informacja zwrotna, to angielski termin, który na stałe zagościł w polszczyźnie. Obecnie funkcjon...
Jak przygotować kwestionariusz do pracy magisterskiej
Jeśli planujesz pisanie pracy magisterskiej, istnieje duże prawdopodobieństwo, że będziesz musiał stworzyć własne badani...
Dlaczego badanie lojalności klientów jest kluczowe?
W artykule znajdziesz omówienie pojęcia lojalności klienta oraz metody jej oceny, a także sposoby rozwiązywania p...
Retencja pracowników jako klucz do stabilności i sukcesu przedsiębiorstwa
Pracownicy z szerokim zakresem umiejętności są wartościowym zasobem przedsiębiorstwa. Obecnie firmy na całym świecie sto...
Dowiedz się podstaw przed przeprowadzaniem ankiety online
Ankiety internetowe reprezentują wszechstronne i elastyczne rozwiązania służące gromadzeniu informacji. Wybór odp...
Czym są badania online?
Badanie musi mieć cel
Badania online stanowią istotne narzędzie w pozyskiwaniu informacji i opinii. Jednak,...
Jakie korzyści niosą ze sobą badania ankietowe online?
Ankiety internetowe obecnie cieszą się dużą popularnością jako jedna z najczęściej wybieranych metod badawczych. Badacze...
Jak badania marketingowe pomagają wyróżnić się na rynku?
Obecnie każda firma dąży do zdobycia uwagi klienta. W takich działaniach badania marketingowe stają się kluczowym narzęd...