Poradnik badacza:

Filtruj kategorie
Media społecznościowe i badania marketingowe, czyli analiza współczesnych trendów
calendar 19.11.2024
category badania marketingowe
Media społecznościowe i badania marketingowe, czyli analiza współczesnych trendów
Dzięki dynamicznemu rozwojowi platform takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn, badania marketingowe zyskały dostęp ...
arrow
Personalizacja ankiet CAWI. Jak lepiej trafiać w potrzeby respondentów?
calendar 17.10.2024
category badania ankietowe
Personalizacja ankiet CAWI. Jak lepiej trafiać w potrzeby respondentów?
W świecie badań online personalizacja staje się kluczowym elementem zwiększającym skuteczność zbierania danych. Dzięki o...
arrow
Feedback – co to jest i dlaczego warto go zbierać?
calendar 03.10.2024
category badania satysfakcji klientów
Feedback – co to jest i dlaczego warto go zbierać?
Feedback, czyli informacja zwrotna, to angielski termin, który na stałe zagościł w polszczyźnie. Obecnie funkcjon...
arrow
Jak przygotować kwestionariusz do pracy magisterskiej
calendar 11.09.2024
category badania online
Jak przygotować kwestionariusz do pracy magisterskiej
Jeśli planujesz pisanie pracy magisterskiej, istnieje duże prawdopodobieństwo, że będziesz musiał stworzyć własne badani...
arrow
Dlaczego badanie lojalności klientów jest kluczowe?
calendar 15.08.2024
category badania klientów
Dlaczego badanie lojalności klientów jest kluczowe?
W artykule znajdziesz omówienie pojęcia lojalności klienta oraz metody jej oceny, a także sposoby rozwiązywania p...
arrow
Retencja pracowników jako klucz do stabilności i sukcesu przedsiębiorstwa
calendar 06.06.2024
category badania pracowników
Retencja pracowników jako klucz do stabilności i sukcesu przedsiębiorstwa
Pracownicy z szerokim zakresem umiejętności są wartościowym zasobem przedsiębiorstwa. Obecnie firmy na całym świecie sto...
arrow
Dowiedz się podstaw przed przeprowadzaniem ankiety online
calendar 16.04.2024
category badania ankietowe
Dowiedz się podstaw przed przeprowadzaniem ankiety online
Ankiety internetowe reprezentują wszechstronne i elastyczne rozwiązania służące gromadzeniu informacji. Wybór odp...
arrow
Czym są badania online?
calendar 23.02.2024
category badania ankietowe
Czym są badania online?
Badanie musi mieć cel   Badania online stanowią istotne narzędzie w pozyskiwaniu informacji i opinii. Jednak,...
arrow
Jakie korzyści niosą ze sobą badania ankietowe online?
calendar 29.01.2024
category badania ankietowe
Jakie korzyści niosą ze sobą badania ankietowe online?
Ankiety internetowe obecnie cieszą się dużą popularnością jako jedna z najczęściej wybieranych metod badawczych. Badacze...
arrow
Jak badania marketingowe pomagają wyróżnić się na rynku?
calendar 22.12.2023
category badania marketingowe
Jak badania marketingowe pomagają wyróżnić się na rynku?
Obecnie każda firma dąży do zdobycia uwagi klienta. W takich działaniach badania marketingowe stają się kluczowym narzęd...
arrow
(FAQ)
Najczęściej zadawane pytania
Jakie są metody zbierania danych w badaniach marketingowych realizowanych przez BioStat®?

Najpopularniejsze metody zbierania danych przez BioStat® to ankiety online, telefoniczne, papierowe, wywiady indywidualne, grupowe, testy konsumenckie, czy badania na autorskiej platformie Badania-Opinii.pl.

Jakie są korzyści z przeprowadzania badania marketingowego dla firm?

Przeprowadzenie badania może przynieść firmie wiele korzyści, takich jak: lepsze zrozumienie potrzeb i preferencji klientów, identyfikacja nowych możliwości rynkowych, ocena efektywności działań marketingowych, wsparcie w podejmowaniu decyzji strategicznych oraz zwiększenie konkurencyjności na rynku.

Co wpływa na jakoś badania marketingowego?

Czynniki wpływające na jakość badania marketingowego to: precyzyjne sformułowanie celów i pytania badawczego, odpowiedni dobór próby, rzetelne i wiarygodne metody zbierania danych, profesjonalna analiza danych i interpretacja wyników.

Polecane serwisy:
English version
Badania ankietowe od 4 zł