Poradnik badacza:

Filtruj kategorie
Badania Omnibusowe - Skuteczne Narzędzie w Analizie Rynku
calendar 08.11.2023
category badania omnibus
Badania Omnibusowe - Skuteczne Narzędzie w Analizie Rynku
Czym są badania omnibusowe   Badania omnibusowe stanowią niezwykle wszechstronne narzędzie badawcze, kt&oacut...
arrow
Poznaj różnorodne narzędzia metod badawczych w badaniach rynku
calendar 25.09.2023
category badania rynku
Poznaj różnorodne narzędzia metod badawczych w badaniach rynku
Zastanawiałeś/aś się kiedyś jakie są wykorzystywane metody badawcze w badaniach rynku i jaką wybrać? W tym artykule prze...
arrow
Badania opinii pracowników jako narzędzie poprawy kultury organizacyjnej
calendar 06.09.2023
category badania pracowników
Badania opinii pracowników jako narzędzie poprawy kultury organizacyjnej
Badania opinii pracowników jako narzędzie poprawy kultury organizacyjnej stanowią kluczowy element rozwoju każdej...
arrow
10 zalet badań rynkowych
calendar 14.08.2023
category badania rynku
10 zalet badań rynkowych
Zastanawiałeś się kiedyś jakie są zalety badań rynkowych? W tym artykule zostaną przedstawione wszystkie zalety kt&oacut...
arrow
Wszystko co musisz wiedzieć o badaniach rynku
calendar 26.07.2023
category badania rynku
Wszystko co musisz wiedzieć o badaniach rynku
Zastanawiałeś się kiedyś czym są tak naprawdę badania rynku? W tym artykule dowiesz się wszystkiego co chciałbyś o nich ...
arrow
Badanie marki sportowej - Dlaczego będąc sportowcem warto zrealizować badania marki osobistej?
calendar 01.02.2023
category badania marki
Badanie marki sportowej - Dlaczego będąc sportowcem warto zrealizować badania marki osobistej?
Sport dla wielu osób kojarzy się przede wszystkim z wspaniałymi emocjami, których dostarczają zawodnicy na...
arrow
3 powody, dla których warto dodać metrykę do badania ankietowego
calendar 08.10.2021
3 powody, dla których warto dodać metrykę do badania ankietowego
Sprawdź, dlaczego warto dodać metrykę do badania ankietowego i wykorzystaj w pełni jej potencjał. Metryka demograficzna ...
arrow
Jak uniknąć 5 popularnych błędów w badaniach rynku?
calendar 05.05.2021
category badania rynku
Jak uniknąć 5 popularnych błędów w badaniach rynku?
Bardzo ciężko sprawić, aby przeprowadzane badania rynku nie zawierały stronniczości. Mimo wszystko trzeba podjąć możliwe...
arrow
Jak zaprojektować poprawną ankietę?
calendar 07.04.2021
Jak zaprojektować poprawną ankietę?
Wiele osób sądzi, że zaprojektowanie i przeprowadzenie ankiety nie jest trudnym zadaniem, lecz nie do końca tak j...
arrow
Jak stworzyć najlepsze pytania do ankiety?
calendar 25.03.2021
category badania ankietowe
Jak stworzyć najlepsze pytania do ankiety?
Jeśli zdecydowałeś się na wykorzystanie ankiety lub sondażu, aby dowiedzieć się więcej o swojej grupie docelowej, musisz...
arrow
(FAQ)
Najczęściej zadawane pytania
Jakie są metody zbierania danych w badaniach marketingowych realizowanych przez BioStat®?

Najpopularniejsze metody zbierania danych przez BioStat® to ankiety online, telefoniczne, papierowe, wywiady indywidualne, grupowe, testy konsumenckie, czy badania na autorskiej platformie Badania-Opinii.pl.

Jakie są korzyści z przeprowadzania badania marketingowego dla firm?

Przeprowadzenie badania może przynieść firmie wiele korzyści, takich jak: lepsze zrozumienie potrzeb i preferencji klientów, identyfikacja nowych możliwości rynkowych, ocena efektywności działań marketingowych, wsparcie w podejmowaniu decyzji strategicznych oraz zwiększenie konkurencyjności na rynku.

Co wpływa na jakoś badania marketingowego?

Czynniki wpływające na jakość badania marketingowego to: precyzyjne sformułowanie celów i pytania badawczego, odpowiedni dobór próby, rzetelne i wiarygodne metody zbierania danych, profesjonalna analiza danych i interpretacja wyników.

Polecane serwisy:
English version
Badania ankietowe od 4 zł