Poradnik badacza:

Filtruj kategorie
Co zrobić, aby klient zauważył nasz produkt?
calendar 15.12.2017
category badania rynku
Co zrobić, aby klient zauważył nasz produkt?
Starając się utrzymać dobrą pozycję na rynku nie wystarczy wykonywać tylko regularnie badania rynku bądź badania satysfa...
arrow
Korzyści płynące z realizacji badań satysfakcji klientów oraz sposób ich realizacji
calendar 30.11.2017
category badania klientów
Korzyści płynące z realizacji badań satysfakcji klientów oraz sposób ich realizacji
Nie jesteś zadowolony z wyników finansowych osiąganych przez Twoją firmę? Odnosisz wrażenie, że z każdym miesiące...
arrow
Mam kilka koncepcji nowego opakowania do produktu. Który wybrać?
calendar 22.11.2017
category badania marketingowe
Mam kilka koncepcji nowego opakowania do produktu. Który wybrać?
Opakowania to jeden z elementów, na które zwraca się uwagę podczas wyboru produktu przy półce sklep...
arrow
Chciałbym poznać rynek, na którym działam. Czy muszę badać wszystkich konsumentów?
calendar 22.11.2017
category badania rynku
Chciałbym poznać rynek, na którym działam. Czy muszę badać wszystkich konsumentów?
Wszyscy konsumenci, którzy wpisują się w grupę docelową oferowanego produktu/usługi i zostali zakwalifikowani jak...
arrow
Planujesz założyć aptekę internetową? Zidentyfikuj potrzeby klientów dotyczące User Experience
calendar 17.11.2017
category badania klientów
Planujesz założyć aptekę internetową? Zidentyfikuj potrzeby klientów dotyczące User Experience
Sklepy internetowe stanowią obecnie coraz popularniejszą formę sprzedaży - przemawia za tym m.in. prostota zawierania tr...
arrow
Czy zmniejszenie ceny leku zwiększy sprzedaż?
calendar 17.11.2017
category badania rynku
Czy zmniejszenie ceny leku zwiększy sprzedaż?
Zwracając uwagę na rozwijający się rynek, a więc także patrząc na dynamiczne zmiany, które na nim zachodzą ujawni...
arrow
Wizerunek Marki - czyli w jaki sposób dowiedzieć się  jakie Klienci mają skojarzenia z moją marką?
calendar 17.11.2017
category badania marki
Wizerunek Marki - czyli w jaki sposób dowiedzieć się jakie Klienci mają skojarzenia z moją marką?
Marka ma na celu wyróżnić firmę i skłonić konsumenta do zwrócenia uwagi na proponowane produkty. W zagadni...
arrow
Jak ocenić pozycję swojej marki na tle konkurencji?
calendar 17.11.2017
category badania marki
Jak ocenić pozycję swojej marki na tle konkurencji?
Marka ciesząca się wysoką świadomością wśród klientów utożsamiana jest z jakością oraz poczuciem prestiżu ...
arrow
(FAQ)
Najczęściej zadawane pytania
Jakie są metody zbierania danych w badaniach marketingowych realizowanych przez BioStat®?

Najpopularniejsze metody zbierania danych przez BioStat® to ankiety online, telefoniczne, papierowe, wywiady indywidualne, grupowe, testy konsumenckie, czy badania na autorskiej platformie Badania-Opinii.pl.

Jakie są korzyści z przeprowadzania badania marketingowego dla firm?

Przeprowadzenie badania może przynieść firmie wiele korzyści, takich jak: lepsze zrozumienie potrzeb i preferencji klientów, identyfikacja nowych możliwości rynkowych, ocena efektywności działań marketingowych, wsparcie w podejmowaniu decyzji strategicznych oraz zwiększenie konkurencyjności na rynku.

Co wpływa na jakoś badania marketingowego?

Czynniki wpływające na jakość badania marketingowego to: precyzyjne sformułowanie celów i pytania badawczego, odpowiedni dobór próby, rzetelne i wiarygodne metody zbierania danych, profesjonalna analiza danych i interpretacja wyników.

Polecane serwisy:
English version
Badania ankietowe od 4 zł